duminică, 26 mai 2013

APA...esenta vietii

Apa reprezinta o mare parte din corpul tau. Adesea exista probleme de confuzie a senzatiei de foame cu senzatia de sete. Atunci cand ai senzatia ca mori de foame, bea niste apa. De multe ori vei constata ca nu-ti era atat de foame precum credeai. Eu am o singura regula importanta legata de mese si de ora meselor si de alte lucruri. Am dezvaluit-o azi pentru Ziarul Ring.

Mananci doar cand iti e foame, doar alimente permise in dieta, incet, dupa ce te-ai convins ca nu iti e sete.

Adesea ne deshidratam cu sucuri cu zahar, cu ceaiuri cu zahar, cu zaharoase, fainoase, patiserie, cofetarie si alte asemenea non-alimente. Zaharul trage cu el apa atunci cand intra in celule si te baga intr-o stare de deshidratare. De aia dupa ce bei un pahar de bautura dulce ai destul de repede senzatia de sete.

Hidratarea organismului se face cu apa, nu cu bauturi pline de zahar.

In principiu, prin efectul lor diuretic, cafeaua si ceaiul verde sunt si ele bauturi care ar deshidrata. Beneficiile lor sunt insa cu mult mai mari, iar apa oricum este indicat sa bei. Apa te hidrateaza, iti reduce necesarul caloric, te ajuta in detoxifiere - ca tot e la moda. E bine sa bei apa din sticle de sticla, nu din sticle de plastic. Bine ar fi sa bei apa filtrata. Eu o sa recunosc - am baut apa din toate tipurile si nu am murit pana acum.

In concluzie, apa are 0 calorii, este low fat, low carb, este recomandata de toti nutritionistii si nu te ingrasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu